Szerviz

 

Garanciális és szerviz ügyintézés

Novus, Kade: 3év

Polon Alfa: 5év
(Feltétele: Igazolja a vásárlás tényét, és szükség szerint
igazolja a rendszer folyamatos karbantartottságát)

Texecom: gyártói garancia

Minden egyéb eszköz: 1 év

A vevő felelőssége:

  • Értesíteni az Astal Security Technologies Kft.-t, amikor a hiba megjelenik és betartani a garanciális ügyintézés menetét.

  • Követni a használati és szerelési utasításokat.

  • Megfizetni a szállítási költséget mindkét irányban, különösképpen ha bebizonyosodik, hogy a javítás nem volt indokolt, mert a hiba nem létezik.

 

Az Astal Security Technologies Kft. felelőssége:

  • Ingyenesen megjavítani a hibás terméket, 14 napon belül. Ha a hibás terméket el kell küldeni a gyárba, a 14 napos határidő a szállítási idő miatt meghosszabbodhat.

  • Helyettesíteni a hibás terméket egy új, vagy egy technikailag egyenértékű termékkel, amennyiben az Astal Security Technologies Kft. szervize írásban megerősíti, hogy az adott terméket nem lehet megjavítani.

  • Az új, vagy megjavított árut visszajuttatni a vevőnek, a vevővel történő megegyezés szerint.

 

A garancia nem terjed ki:

  1. Mechanikai sérülésekre.

  2. A termék normál elhasználódására.

  3. A normál működés részét képező tevékenységekre: tisztítás, karbantartás, biztosítékok cseréje, a megfelelő működés ellenőrzése.

  4. A termék telepítése során felmerülő költségekre: utazás, munkaerő, szerszámok bérlése, egyéb költségek.

  5. Olyan hibákra, amelyet a vásárló 7 napon belül nem jelentett az Astal Security Technologies Kft. felé, a garanciális ügyintézésben leírtaknak megfelelően.

  6. A meghibásodástól számított három hónapon belül nem küldi el a termékeket az Astal Security Technologies Kft.-nek.

  7. A telepítési és használati utasítás betartásának mellőzéséből adódó hibákra.

  8. A hibás elektromos berendezés vagy rossz tápegység miatt bekövetkezett hibákra.

  9. Ha illetéktelen személy javítja meg a terméket és a garanciális matrica sérült.

  10. A külső behatástól származó sérülésekre: tűz, árvíz, elektromos túlfeszültség.

  11. Nem az Astal Security Technologies Kft. által jóváhagyott kiegészítők és tartozékok miatt bekövetkezett meghibásodásokra.

  12. Az eszközök intenzív használata miatt kialakult károsodásokra.

  13. A hiba okozta adatvesztésre a tárolt merevlemezeken vagy más eszközökön.

 

A garancia csak abban az esetben lép életbe, ha a visszaküldés a lent meghatározott garanciális ügyintézés alapján történik. A vásárlónak nincs joga kártérítést követelni, a meghibásodásból adódó profitvesztés miatt. Az Astal Security Technologies Kft. nem tehető felelőssé a rendszerek hibás működése miatt.

 

Garanciális és szerviz ügyintézés menete:

 

Az Astal Security Technologies Kft. minden termékhez hozzárendel egy RMA (Return Merchandise Authorization) számot.

 

  1. Az RMA szám igényléséhez a vevőnek fel kell vennie a kapcsolatot az Astal Security Technologies Kft.-vel, kitölteni, aláírni és e-mailben visszaküldeni az ügyintézéshez szükséges hibabejelentő lapot

  2. A hibabejelentő lapnak a következő információkat kell tartalmaznia:

  • Cégnév

  • Név

  • Kapcsolattartó elérhetőségei, ha további műszaki kérdés merül fel

  • Termék típusa,

  • / pontos modellje

  • Szériaszáma

  • A meghibásodás leírása

  • A visszaküldés típusa (garanciális javítás, nem garanciális javítás)

  • A termékhez tartozó számla száma:

 

A hibás termék visszaküldése:

 

  1. A vásárló fedezi a hibás termék visszaküldésének költségeit (csomagolás, biztosítás és egyéb költségek).

  2. Az Astal Security Technologies Kft. a kicserélt, vagy megjavított termék visszaküldésének költségét – a várható költség egyeztetését követően - a vásárlóra hárítja. (csomagolás, biztosítás és egyéb költségek), vagy a termék az Astal Security Technologies Kft. (1033 Bp. Szőlőkert utca 13.) telephelyén díjmentesen átvehető.

  3. Miután a termékhez hozzá lett rendelve az RMA szám, a hibás terméket el kell küldeni az Astal Security Technologies Kft.-nek a garanciális feltételekben megszabott időn belül és az RMA számot fel kell tüntetni a csomagoláson is.

  4. Az árut minden tartozékával és kiegészítőjével együtt (távirányító, tápegység, tápkábel) kell visszaküldeni.

  5. A terméket eredeti dobozába kell visszacsomagolni, amennyiben erre nincs mód, úgy egy helyettesítő dobozt kell használni, ami garantálja a termék megfelelő védelmét a szállítás következtében bekövetkező sérülésektől. Az Astal Security Technologies Kft. nem fogad olyan csomagokat, amelyek nem megfelelően vannak csomagolva vagy szállítás közben megsérültek.

 

Javítás, csere

  • Az Astal Security Technologies Kft. saját belátása szerint javítja, vagy cseréli ki a meghibásodott termékeket, a garanciális feltételek alapján.

  • Az Astal Security Technologies Kft. visszaküldi a hibás, kicserélt tartozékokat a vevőnek, amennyiben erről írásos kérvényben részesül, viszont ha ez irányú kérés nem érkezik, a hibás alkatrészek megsemmisítésre kerülnek.

  • Abban az esetben, ha a javítás nem garanciális, az Astal Security Technologies Kft. tájékoztatja a vevőt a többletköltségekről, és ha a vevő írásban beleegyezik, az Astal Security Technologies Kft. megjavítja és visszajuttatja a terméket a vevő részére. Minden felmerülő költség a vevőt terheli.

  • A kínálat állandó változásának és a dinamikus technikai fejlődés tekintetében az Astal Security Technologies Kft. vállalja, hogy a 2 éven belül vásárolt eszközök alkatrészeit raktáron tartja, hogy a garanciális ügymenetben ez ne okozzon fennakadást.

 

Amennyiben az Astal Security Technologies Kft. csereterméket küld, a termék vételára kiszámlázásra kerül a vevőnek, 60 napos fizetési határidővel.

 

A számla sztornózásra kerül, ha:

  • A javítás indokolt volt, viszont a hibás terméket nem lehet megjavítani.

  • A javítás indokolt volt, a hibás terméket az Astal Security Technologies Kft. megjavította és a csereterméket a vevőtől eredeti dobozában, sértetlenül visszakapta.

A számlát a vevőnek ki kell fizetni, ha:

  • A garanciális-javítás nem volt indokolt.

  • A cseretermék megsérült.

A vevő a garancialevél aláírásával egyidejűleg a garanciális és szerviz ügyintézésben foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek tekinti.

 

Egyéb:

Visszáru és visszavétel, maximum 90 napos intervallumban a számla kiállítás követően.

A terméknek,

  • sértetlen,

  • hiánytalan,

  • bontatlan csomagolásban

kell lenni, melyet az Astal Security Technologies Kft. a fenti feltételek mellett elbírál és visszaigazol.

 

 

 HIBABEJELENTŐ LAP

 

Szerzői jogok 2018 Astal Security Technologies kft   Használati feltételek